დღე VII
დღე დაიწყო ჩემი პროექტის გეგმისა და პრეზენტაციის განხილვით,მივიღე უმნიშვნელო შენიშვნები, კარგი იყო, გავითვალისწინებ,შევცვლი. ჩემს პროექტსაც განვავრცობ სხვადასხვა მიმართულებით.
მომეწონა ძალიან კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ- გარდნერისა და ბლუმის მატრიცა. ბევრი სამუშაოა და დიდ დროს მოითხოვს,მაგრამ კარგია ყოველი თემის შესწავლისას და გამოვიყენებ. დამეხმარება ,რათა ყველა მოსწავლეს მივსცე შესაძლებლობა, თავად აირჩიოს მისთვის დაძლევადი დავალება.
ცოტათი ბუნდოვანი დარჩა გვანცას ბლოგზე ჩვენი პორტფოლიოს მიბმა,მექანიკურად მივსდევდი ინსტრუქციას,მაგრამ ვეცდები, გავიხსენო,რადგან თანდათან ვიწერდი.
დღე დაიწყო ჩემი პროექტის გეგმისა და პრეზენტაციის განხილვით,მივიღე უმნიშვნელო შენიშვნები, კარგი იყო, გავითვალისწინებ,შევცვლი. ჩემს პროექტსაც განვავრცობ სხვადასხვა მიმართულებით.
მომეწონა ძალიან კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ- გარდნერისა და ბლუმის მატრიცა. ბევრი სამუშაოა და დიდ დროს მოითხოვს,მაგრამ კარგია ყოველი თემის შესწავლისას და გამოვიყენებ. დამეხმარება ,რათა ყველა მოსწავლეს მივსცე შესაძლებლობა, თავად აირჩიოს მისთვის დაძლევადი დავალება.
ცოტათი ბუნდოვანი დარჩა გვანცას ბლოგზე ჩვენი პორტფოლიოს მიბმა,მექანიკურად მივსდევდი ინსტრუქციას,მაგრამ ვეცდები, გავიხსენო,რადგან თანდათან ვიწერდი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий